Le Marquis de Sade

Forum du site sur le Marquis de Sade : http://www.sade-ecrivain.com

Vous n'êtes pas identifié.

#1 12-07-2018 08:32:21

Labi1995
Membre

springa med en skjorta och b

I morse fullf?ljde jag 13 miles sedan det regnade hela dagen ig?r och jag var tvungen att skjuta upp min k?rning. Villkoren var fuktiga och jag tog ut ett Nike Air Huarache Donne Nathan-hydreringspaket med en tv? liters urinbl?sa. Jag beh?vde inte mycket Nike Air Max 90 Mujer v?tska, m?rkligt nog, men jag skulle inte k?ra detta avst?nd (det var en l?tt k?rning och tog knappt tv? timmar) utan en tr?ja.
Jag m?rkte inte n?gra heta fl?ckar eller chafing, eftersom jag sp?nde remmen regelbundet f?r att h?lla v?sten l?st ner ?ver br?stet, axlarna och ryggen.
N?r det g?ller en skjorta skulle jag s?ga att direkt exponering f?r solen ?r en viktig faktor. Jag bor norr om Atlanta och k?r i juni-augusti kan vara brutal mellan v?rme och fuktighet. Om jag kan g? ut v?ldigt tidigt eller sent p? kv?llen mellan dessa m?nader kan jag v?lja ingen skjorta. Jag har alltid anv?nt en teknisk skjorta, men jag vill g?rna prova n?gra singlets f?r att se hur det h?r k?nns f?r lite hud?verdrag.
N?r det g?ller sj?lvbilden skulle jag s?ga detta ocks? faktorer i Adidas Gazelle Womens ekvationen. Jag bes?ker ocks? gymmet 5-6 dagar i veckan och lyfter vikter Nike Air Presto Femme och g?r k?rnarbete. Min abs ?r inte rippad p? n?got s?tt, men jag skulle s?ga att min k?rna ?r b?ttre ?n n?gon. Jag tror att b?de m?n och kvinnor ?r mer ben?gna att g? med en fullskjorta j?mf?rt med ingen skjorta f?r m?n och sporttoppar eller www.lavolailles.fr tankar med ett exponerat k?rnomr?de f?r kvinnor baserat p? uppfattningen av sj?lvbild. Jag har en fuktgivande skjorta eller en singlet n?r det g?r p? heta dagar, inte riktigt av blygsamhet, men att minska risken f?r solbr?nna, v?rmeutmattning och uttorkning. Jag hittar en fuktgivande l?ttviktig skjorta / singlet som ?r bekv?mare ?n den feta och / eller klibbiga k?nslan av extra m?ngder solskyddsmedel med h?g SPF. (Jag ?r ocks? lite f?rsiktig med de h?ga m?ngderna oxybenzon i solskyddsmedel ... s?kert, studier av oxybenzon i Nike Air Max 90 Femme Fleur solskyddsmedel som kommer genom m?nniskans hud har visat sig Nike Air VaporMax Womens otillr?ckliga hittills, men varf?r riskerar det n?r ett perfekt fungerande alternativ finns?) V?dret i Min plats ?r ocks? ganska svag, speciellt under v?ren och b?rjan / sen sommaren, s? det l?nar sig att ha en topp p? om det finns pl?tsliga nederb?rd Nike Air Max 1 Mujer eller ov?ntade temperaturfall.
Jag har inget problem med andra l?pare som v?ljer att springa skjortl?st. (Det ?r sj?lvklart huruvida man v?ljer att springa skjortl?st, f?rmodligen delvis bero p? en ortens tull / praxis. Jag har k?rt p? platser d?r n?gon manlig eller kvinnlig frolicking runt h?lften nakna offentligt kan komma i trubbel med lokalbefolkningen eller vissa myndigheter, s? det ?r bara f?rnuftigt att vara uppm?rksam p? lokala samh?llsmorskor.) Jag f?rs?ker springa tr?tt n?r jag kan, men vanligtvis ?r det inte s? m?nga dagar Adidas Superstar Mens h?r i Skottland d?r det ?r varmt nog att ?verv?ga det. Eftersom vi inte g?r det f? tillf?rlitliga m?ngder solstr?le Jag tycker att det g?r tr?tt att hj?lpa till att ge en extra spark av vitamin D f?r att hj?lpa mina immunsystem.
Jag tenderar att springa med en skjorta och b?ra den n?r du g?r genom www.artealjabiri.de befolkningscentra och d? om den ?r varm nog ta min topp och binda den runt mitt avfall. En g?ng tillbaka i snabbare omr?den g?r jag min skjorta. Inte att jag bryr mig f?r mycket om min egen blygsamhet, men jag vill inte f?rol?mpa andra. Mina barn ?r s?rskilt generad ?ver tanken p? att pappa g?r topl?s! N?r jag sprang ett lokalt landsbygdmaraton igen i mars var det soligt och varmt nog att chaffing var ett problem s? jag tog mig ner till mitt midja och nj?t av solen. Jag fick en kommentar om att vara "hardcore" vid ankomsten till en vattenstation. F?r finishen raka jag passar tillbaka, igen till gagn f?r andra, springa utan en topp h?r i Skottland ses fortfarande som en bit d?r ute.

#2 12-07-2018 10:33:03

alyut001
Invité

Re: springa med en skjorta och b

Most people will love the new  Nike Air Huarache Donne . - Steven C Wyer

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com