Le Marquis de Sade

Forum du site sur le Marquis de Sade : http://www.sade-ecrivain.com

Vous n'êtes pas identifié.

#1 14-06-2018 04:41:27

Labi1995
Membre

ter fortfarande en smidig

New Balance Fresh Foam 980 verkar vara en sko som upplever en liten identitetskris - det vet inte riktigt vad den vill vara. Det ?r inte n?dv?ndigtvis en d?lig sak eftersom jag gillar skor som ?r innovativa och spenderar den traditionella m?geln f?r en l?psko, men jag tror att marknadsf?ringen av denna sko har bidragit till viss f?rvirring.
Den tagline som New Balance har valt f?r att marknadsf?ra Fresh Foam ?r "Upplev Soft of Science". Detta tyder p? att skoen kommer att erbjuda en kusig ?ktur, och det har resulterat i att vissa m?nniskor Nike Air Huarache Femme (f?rmodligen jag inkluderade) t?nkte att skon ?r New Balance svar p? maximalistisk k?rning. I r?ttvisa skulle New Balance f?rmodligen inte Nike Blazer Womens vara ?verens med denna positionering, och p? deras produktsida f?r Fresh Foam s?ger de "Med en l?gre mellansula f?r en mer naturlig underfoot k?nsla ?r Fresh Foam otroligt mjuk men stabil ..." S? ?r det mjuk och cushy? Maximal? Naturligt? Fritt skum 980 ?r helt enkelt inte speciellt, det ?r helt klart inte en "maximal" sko. Med en stapelh?jd p? 25mm h?l, 21mm framfoot och en vikt p? 9,1 oz ?r det faktiskt ganska likt skor som Saucony Kinvara, Brooks Pureflow och Asics Gel Lyte33, som alla kan betraktas som l?ttviktiga tr?nare. Och kanske mest f?rv?nande f?r mig ?r det faktum att Fresh Foam inte verkligen k?nner allt s? mjukt. F?r mig ?r Kinvara 5 en mycket mjukare sko. Det h?r ?r inte d?ligt, Nike Air Max 2017 Heren jag tycker bara att Fresh Foam har varit d?ligt marknadsf?rd. S? hur k?nns Fresh Foam? F?r mig k?nns det faktiskt som en halvfast, lyh?rd www.lavolailles.fr tr?nare. Jag har lagt ca 55 mil p? mitt par (det h?r var ett personligt k?p hos min lokala l?pande butik), inklusive en l?ng sikt p? 16 miles, och har kommit iv?g ganska imponerad av n?stan allt utom f?r passformen (som jag " har lyckats g?ra jobbet via en insolesbyte - se nedan).
Den enda g?ngen jag f?r n?gon verklig k?nsla av mjukhet som k?rs i Fresh Foam ?r n?r jag tvingar en h?rd h?lsa. Baksidan av h?len komprimerar snyggt och k?nns som en kusig sko som Nike Pegasus. Men med min milda h?lstrejk k?nns skoen faktiskt ganska fast - den l?per mycket j?mn Nike Air Max Tavas Dámské och ?r v?ldigt stabil under framfoten. Jag skulle n?stan j?mf?ra ritten till n?got som Pearl Izumi N1, vilket ?r en extremt fast sko. ?vre Nike Air Max 90 Femme Noir delen av Fresh Foam best?r av ett andningsbart n?t och har en plush pussning runt vristkragen och tungan. Det finns en plastklackr?knare. Ingenting Nike Air Odyssey Dames tycker verkligen om ?vre. Verkar h?llbart och v?lgjort.
Den smidiga ratten som skon ger, ?r sannolikt en kombination av hela kontaktytan och geometri p? framfoten. Det finns n?stan en liten rocker sensation under t?nen. Jag tror att konturen ?r n?dv?ndig eftersom Fresh Foam inte ?r mycket flexibel - det till?ter fortfarande en smidig ?verg?ng. Som jag n?mnde i ett tidigare inl?gg, ?r mitt st?rsta klagom?l (endast st?rre klagom?l) om Fresh Foam formen av toppen av toeboxen. Det ?r f?r spetsigt, och det tvingar min stora t? in?t (j?mf?r Fresh Foam Nike Air Huarache Damen toeboxformen till Salomon Sense Pro nedan, jag gick till och med en halv storlek i Fresh Foam f?r att f?rs?ka f?rb?ttra passformen). Detta Nike Air Max 90 Heren ledde till en viss n?tning mellan mina t?r och betydande bl?sning p? l?ng sikt. Det ?r den enda skon som har orsakat mig att uppleva t?bl?sor om n?gra ?r.

#2 16-06-2018 09:30:31

alyut001
Invité

Re: ter fortfarande en smidig

People are loving the new Nike Blazer Womens. - James D. Sterling

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com