Le Marquis de Sade

Forum du site sur le Marquis de Sade : http://www.sade-ecrivain.com

Vous n'êtes pas identifié.

#1 07-12-2017 09:13:33

lasky1994
Membre

lurid Thames solopgang

Et par beroligelser - hvis du finder natk?rsel, f?ler sig sv?rere, s? kan du faktisk v?re rigtig. N?r du l?ber, hj?lper din bevidsthed om milj?et dig at m?le dit tempo. Om natten ser du Nike Benassi Damen kun objekter, der ligger t?t p? dig - og det g?r landskabets hastighed hurtigere end normalt. Denne effekt kan narre dig til at tro, at du opretholder et hurtigere tempo, end du rent faktisk er. Selvom du m?ske g?r langsommere, er fornemmelsen vanedannende. Jorden under dine f?dder forsvinder ?jeblikkeligt, som om verden er blevet din egen personlige tredem?lle, et m?rkt b?nd af vej fremdriver dig fremad. Ofte f?ler du dig Nike Air Presto Womens uovervindelig - lige til det ?jeblik, hvor en bil tr?kker ud af en indk?rsel, og du bliver tvunget til at komme i l?ret.

For fuldt ud at nyde enhver l?be skal du v?re kl?dt korrekt. Efterh?nden som temperaturdykningen bliver, bliver leggings, basislag og en god l?bende jakke en vigtig del af dit kit. En hat og handsker er ogs? v?rd at investere i - H?nder, der er varme, n?r du begynder, kan i mods?tning til dit Adidas Zx 750 Damen hurtigt opvarmede legeme blive koldere og koldere, da blodet omdirigeres til dele, der har brug for det mere hurtigst muligt.

Uanset ?rstiden kommer meget af tilfredshed med at l?be efterf?lgende: de l?ber der var absolut det sidste, du ?nskede at g?re, men du gjorde dem alligevel. Dette g?r dobbelt, tredobbelt, til natk?rsel, hvor du k?mpede kampen mod den fristende sofa og glas vin og vandt.

S? er der tidligt om morgenen Adidas Zx 500 Womens k?re. Om vinteren begynder mit l?b til arbejde i m?rket og - p? en god dag - involverer den slags utilsigtet lurid Thames solopgang, der straks f?r mig til at glemme kulden.

Disse tidlige k?rsler har en helt anden f?lelse for nat-eventyr. Gaderne er roligere og mere fredfyldte. Nogle gange, selv i London, er det s? stille, at jeg ?jeblikkeligt kan bekymre mig om, at jeg savnede en katastrofal begivenhed og Nike Janoski Donna skulle gemme sig i et skab.

?jeblikke som dette - hvor det mentale kamp, ??der l?ber ("mine ben siger stop, siger mit hoved nej") foreg?r ensom - en ensomhed, der er sj?ldnere i vores travle, for det meste byliv - er hvad natk?rsel handler om .

#2 11-12-2017 06:15:56

alyut001
Invité

Re: lurid Thames solopgang

It is awesome to see more  Nike Benassi Damen. - Doug Battista

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com