Le Marquis de Sade

Forum du site sur le Marquis de Sade : http://www.sade-ecrivain.com

Vous n'êtes pas identifié.

#1 12-01-2018 09:26:42

xiaoxiangyu
Membre

slechte situatie

Hoe voel je je? Wat heb je gedaan sinds je terug bent? We zijn gisteravond laat teruggekomen. Mijn rug is niet goed. Ik zou doorgaan met het nemen van de pijnstillers, maar ik werd gewaarschuwd om niet meer te nemen omdat ik al veel te veel heb genomen. In het werkelijke geval kon ik niet echt doorgaan zonder hen, met mijn Adidas Nmd Mens rug zoals het was. Ik heb afspraken met een chirurg en r?ntgenfoto's [gepland] om te zien wat er mis mee is.

Maak je je daar zorgen over? [Lacht] Nou, het hangt ervan af wat ze vinden!

Je beschreef sommige delen van de reis als "helser dan de hel" ... Ik hou niet van overdrijven, maar indertijd vond ik het buitengewoon onaangenaam. Je bent gevangen tussen een rots en een harde plaats. Mijn chirurg zei dat mijn hart in geen geval [meer dan] 130 slagen per minuut mag gaan. In de negen jaar sinds hij het zei, heb ik opnieuw een aanval gehad, dus ik weet het gevoel wanneer het eraan komt. Je voelt je helemaal duizelig, een beetje misselijk, je balans gaat en je moet wat rustiger aan doen - maar als je hier wat rustiger aan doet, word je ingepalmd door de kamelen die langzaam maar onverbiddelijk achterop komen. Het enige dat u niet Nike Air Max Tavas Femme kunt verdragen, is om afgesneden en verwijderd te worden.

Dus wanneer de kamelen je bereiken, ben je uit de race? Ja. Bij één gelegenheid - dit klinkt niet veel, tenzij je daar was - kwamen we in een enorm zandduinengebied met 13 minuten om te sparen. Dus je kunt je voorstellen wanneer je wilt vertragen, [maar] je ziet dat het checkpoint ver weg is en de kamelen erachter zitten, het is een slechte situatie om in te zijn.

Omdat het me onlangs trof, hebben we hier nog lang niet over onze favoriete loopboeken gesproken, of helemaal niet. Mede onder impuls van het nieuwe boek van mijn vriend en collega Adharanand - The Way of the Runner - dat je nu duidelijk allemaal moet gaan kopen, maar ook door meer praktische boeken zoals Nell McAndrew's Guide to Running.

Op de eerste eerst. Adharan en Finn bracht zijn altijd tolerante familie naar Nike Air Zoom Pegasus 32 Donna Japan om meer te weten te komen over waarom de natie loopt - geobsedeerd, en boordevol uitstekende atleten - die het grootste deel nooit helemaal op het internationale toneel halen. Waar gaan ze heen - en waar gaan ze verkeerd? Het is briljant, prachtig geschreven en gekraakt gelezen (Adharanand, je kunt me die fiver nu geven ...).

Het is natuurlijk een ander genre, maar ik Nike Air Presto Dame heb ook net het nieuwe boek van Nell McAndrew en Lucy Waterlow voltooid. Het heeft goed, verstandig advies voor beginners en meer gevorderden, maar voor mij zijn de interessantste dingen het inzicht in McAndrew's eigen toegewijde training. Ze had een marathon van 2 uur en een lengte van 54 meter en klom 70-plus-mijl per week tussen de ophaaldienst en kinderopvang. Duidelijk een beetje een rolmodel voor mij daar.

Deel dus je favoriete lopende boeken onder de Nike Air Max Classic Bw Dame streep - en natuurlijk wat je in het weekend hebt gedaan.

#2 14-01-2018 05:45:08

alyut001
Invité

Re: slechte situatie

It is awesome to see more Nike Air Max Tavas Femme. - Marla Ahlgrimm

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com